Nå trenger vi deg!

Til alle foreldre, trenere (også hjelpetrenere), oppmenn og komitemedlemmer

Nå trenger vi deg!

Gjennom alle år har vi i langrennsgruppa hatt en stor stab av frivillige foreldre som trenere, oppmenn og komitemedlemmer – ja, mange av dere har stilt opp år etter år. Vi i styret er stolte av alt vi sammen har fått til gjennom disse årene i langrennsgruppa. Rustad IL er en solid organisasjon med god økonomistyring og en god og sunn økonomi, men vi er også selvsagt litt berørt av det som skjer nå om dagen. Det er i slike tider at frivilligheten og dugnadsinnsatsen er helt avgjørende for at vi skal kunne tilby alle våre aktive medlemmer et godt, sportslig, sunt og sosialt idrettstilbud framover.

Vi kan berolige alle om at vi i styret nå jobber hardt for at også 2020/2021 – sesongen skal ha et tilnærmet likt sportslig tilbud og opplegg som tidligere selv om denne sesongen nok må regnes å bli litt annerledes. Når felles aktivitet er i gang er det fortsatt ingen som vet, men vi håper at vi er i gang igjen før sommerferien.

I mellomtiden er det viktig for oss at vi har alt klart med tanke på trenere (også hjelpetrenere), oppmenn og komitemedlemmer. Alle idrettslag, også vi i langrennsgruppa er derfor helt avhengig av at mange frivillige stiller opp i disse funksjonene. Vi håper og ber om at alle som har hatt en av disse funksjonene som er nevnt over kan gi en tilbakemelding om de fortsatt blir med (gjelder ikke trener som allerede har gitt en tilbakemelding) i tillegg til at vi også trenger mange flere foreldre som kan bidra. Vi har store treningsgrupper og behov for mange hjelpere i alle funksjoner, så kan du bidra, meld ifra!

Frist for tilbakemelding er torsdag 2. april til Barbro: langrenn@rustad-idrettslag.no

Sammen bilr vi gode – frivillighet og dugnad er GØY! Bli med på frivillighetslaget i Rustad IL langrenn da vel!

Hold fortsatt avstand og bidra til at Koronaviruset ikke sper seg. Lurer du på noe ta gjerne kontakt med styret på telefon eller mail.