Informasjon angående Koronavirus epidemien

Oslo Idrettskrets har i dag anbefalt stans av all organisert idrett i Oslo. Basert på dette og informasjon fra blant andre Norges Idrettsforbund, Folkehelseinstituttet og Oslo Kommune har styret i Rustad IL Langrenn i dag besluttet følgende:

Organiserte treninger avlyses ut mars, det gjøres en ny vurdering 29. mars.

Rustad-sprinten onsdag 18. mars avlyses.

Klubbmesterskapet søndag 22. mars avlyses.

Timesløpet 30. mars avlyses.

Sesongavslutning den 2. april er utsatt på ubestemt tid. Mulig gjennomføring senere i vår eller til høsten.

Medlemsmøtet torsdag 12/3 kl 19 gjennomføres som planlagt basert på det antall personer som normalt deltar på dette møtet. Dersom det mot formodning skulle møte flere enn tilrådelig i forhold til lokalets størrelse blir møtet kansellert der og da.

Alle oppfordres til å holde seg i aktivitet selv om det ikke er fellestreninger!

Ny oppdatering kommer søndag 29/3.

22/3-20 kl 20:00

Styret i Rustad IL Langrenn