Klubbkveld 2021 – tirsdag 2. november

Stort sportsutstyrsalg for barn, ungdom og voksne til meget gode priser i tillegg til bruktmarked!

Det nærmer seg vår tradisjonsrike klubbkveld på Skullerud skole, tirsdag 2. november. I den anledning ønsker vi å informere litt nærmere om selve klubbkvelden til dere alle. Klubbkvelden er for alle gruppas medlemmer, foreldre, søsken, trenere, støtteapparat osv. Den blir lagt opp som en salgsmesse + at vi også skal ha bruktmarked.

Se flere av tilbudene her på vår hjemmeside, ligger vedlagt lenger nedpå siden.
Det blir mulighet for å bestille ski, staver og støvler. Dette hentes og betales hos Oslo Sportslager ca. 14 dager etter klubbkvelden.

Program:

• Gratislodd til alle frammøtte mellom kl. 18.00-19.30  – Masse flotte premier (verdi på tusenvis av kroner…) Trekning kl. 19.30. Man må være tilstede for å motta premien, hvis ikke blir det omtrekning.
  • Klubbkort/rabattkort fra Oslo Sportslager kan hentes for alle hovedtrenere
  • Har du brukt utstyr, ta det med, det kan selges / kjøpes på klubbkvelden.
  • Gode tilbud fra Oslo Sportslager (ski, støvler mm) 25-50% rabatt
  • Gode tilbud fra Leki staver + andre produkter
  • Gode tilbud fra Dmedical (kremer mm)
  • Stort salg av Rustad-tøy og effekter.
  • Salg av jubileumsboka, Rustad IL 50 år.
  • Damegruppa står for salg av kaffe og kaker.

Noen av varene som vil bli mulig å bestille / kjøpe:

• Ski (Fischer, Madshus ….) Barn, ungdom og voksne
  • Bindinger
  • Hansker
  • Støvler
  • Hodelykter
  • Staver
  • Skismøring (enkle pakker for yngre)
  • Skibriller
  • Drikkebelter
  • Skobag
  • Piggsko og terrengsko
  • Hygieneprodukter

Bestilling av ski/støvler/staver

For bestilling av ski/støvler/staver, bruk bestillingsskjema som ligger vedlagt her.

Fyll det ut ferdig hjemme, slik at vi unngår kø på klubbkvelden. Det er alltid stort «trøkk» på skibestillingen.