Bolletur med «premieutdeling» mandag 8. juni

Bolletur med «premieutdeling» MANDAG 8. JUNI .

Vi fikk en brå avslutning på sesongen alle sammen. I den anledning har styret i Rustad IL langrennsgruppa ønske om å arrangere en liten tur for alle årsgrupper med en liten bollefest på Rustadsaga MANDAG 8. JUNI .

Pga av corona og smittevernregler så må denne avslutningen foregå på en litt spesiell måte.

Vi håper at både oppmenn og trenere kan melde seg på for å lede de ulike gruppene en spesiell runde i Østmarka. Vi ønsker også at foreldre blir med. Viktig at alle melder seg på da vi må bestille boller på forhånd. Alle trenere/oppmenn og barn ungdom som er medlemmer i langrennsgruppa + søsken som var med i klubbrennene får gratis bolle og drikke. Alle foreldre må betale selv, men de må også melde seg på!

Programmet og tidsskjemaet for dagen blir offentliggjort fredag 5. juni. Vi håper at de aller fleste ønsker å delta da vi også skal dele ut en del premier fra sesongen.

Plan for arrangementet

• Vi tildeler alle grupper et oppmøtested med ulike oppmøtetidspunkter. Gruppene skal møte opp en gang mellom kl. 17.30 – 19.00 og alle vil få tildelt en rundtur på ca. 1 time.
  • Gruppene på maks 20 personer går / løper den tilpassede runden
  • Alle grupper får et oppmøtetidspunkt (viktig at overholdes) som de kommer innom Rustadsaga for å motta bolle/drikke. Her deles også ut innsatspokal (for de eldre grupper), klubbrennmedalje for de som har deltatt i klubbrennene denne vinteren og en liten ting til trenere / oppmenn som takk for innsatsen.
  • Det vil ikke bli mulighet for å kose seg lenge på Rustadsaga, men nok til at vi får en hyggelig avslutning på årets sesong.

Påmelding for arrangementet foregår gruppevis og frist for påmelding av barn/ungdom/trenere/oppmenn/ søsken som har gått klubbrenn og foreldre er tirsdag 2. juni kl. 23.00.

Bruk linken for din årsklasse for påmelding:

Påmeldingsskjema for gruppe 2013

Påmeldingsskjema for gruppe 2012