Klubbrenn 4 – Timesløp – mandag 27. mars

GRATULERER til 15-16 års gruppa med seier i årets Timesløp med hele 422 runder…
Med snitt på 15.6 runde tilsvarer det ca 443,1 km

Se resultatoversikter her:

Se også mer info om Timesløp: https://www.langrenn.rustad-idrettslag.no/?page_id=216

Hei alle sammen!

Da nærmer det seg sesongens siste interne arrangement, timesløpet og sesongavslutning mandag 27. mars. Her blir det stor deltakelse håper vi. Dette er også siste klubbrenn for sesongen så her skal det også deles ut premier for deltakelse i klubbrennene.

I tillegg har vi sesongavslutning som også innebærer litt feiring av «store idrettsøyeblikk» denne sesongen, innsatspokaler og litt utmerkelser til trenere, oppmenn, komitemedlemmer og støttepersoner. Kake og solbærtoddy blir det også til alle.

Se også vedlagt program, også sendt ut tidligere, og dugnadsliste.

VIKTIG: Husk at startnummer deles ut på samme måte som for klubbrennene så her må oppmenn og trenere bidra med utdeling. Dvs at man henter sitt startnummer ved oppmøteskilt fra kl. 17.30-17.45 (de yngste) og de eldste + søskenklassen henter startnummer i sekretariatet ved start som tidligere også mellom kl. 17.30-17.45.

Starten går presis kl. 18.00 og alle starter samtidig. Når man stiller opp til start skal man stå i denne rekkefølgen: Senior, junior, 15-16 år, veteraner, 14 år, 13 år, 12 år, 11 år, 10 år, 9 år, 8 år, 7 år og søskenklassen.

Det vil bli kjørt et klassisk spor i venstre kant av løypa. Resten av traseen vil bli preparert for skøyting. Her blir det med andre ord fri teknikk!

Etter at man har gått i mål i timesløpet MÅ man huske på å levere startnummeret sitt, det er viktig!

Vi ønsker alle hjertelig velkomne til årets timesløp og sesongavslutning, dette blir GØY!

.