Klubbkveld tirsdag 3. november blir flyttet utendørs til Skullerud Idrettsanlegg – påmelding og tilbud

Siden vi ikke kan være mer enn 20 personer innendørs, blir vi nødt til å flytte den utendørs. Da blir det på Skullerud Idrettsanlegg, ved bua.

Det blir klubbkveld med bestilling av nytt skiutstyr, kjøp av skiutstyr til gode priser, salg av klubbtøy og klubbeffekter og bruktsalg tirsdag 3. november. All bestilling av skiutstyr / nye produkter og klubbtøy blir å finne utendørs på Skullerud Idrettsanlegg. Begrensningen blir da maks 30 personer samtidig og da blir det enklere å holde minst 1 -2 meters avstand for alle. Vi anbefaler i tillegg at alle bruker munnbind. (som også selges på klubbkvelden).

Bruktmarkedet blir holdt ute under eget telt på Skullerud Idrettsanlegg. Her kan man ta med det utstyret man ønsker å selge eller møte opp for å kjøpe brukt utstyr. Husk at skal du kun levere eller kjøpe bruktutstyr så må du også melde deg på.

To personer fra styret i langrennsgruppa vil bistå med å sette priser på utstyret, men husk at det er selger og kjøper som gjør opp seg imellom. Langrennsgruppa tilrettelegger bare for salg/kjøp.

Vi håper på stor oppslutning og vi kan love gode tilbud på både nytt og brukt utstyr. Følg med på gruppas hjemmeside framover for å se noen av tilbudene. Alle som melder seg på og møter opp er med i trekningen av mange flotte premier. De heldige vinnerne vil få sine gevinster i bua påfølgende mandag.

Påmeldingen fungerer «som førstemann til mølla» da det er begrenset med plass i år.
Forhåndspåmeldingen er stengt, men man kan fortsatt møte opp fra kl. 19.45, og skrive seg opp på registreringsskjema ved «inngangen»

Påmeldingsfristen for årets klubbkveld er mandag 2. november kl. 23.00

Knall tilbud fra Dmedical på kremer og Antibac (sykehus kvalitet):

Det vil bli solgt flere produkter enn det som er listen nedenfor, også spesielle pakketilbud !!

Produkt    Pris
Fotkrem  175mlkr. 75,-
60ml kr. 45,-
Håndkrem/hudcreme125ml   kr. 60,-