Klubbkveld mandag 9. mai kl. 17.00-20.00

Sommerklubbkveld mandag 9. mai kl. 17.00-20.00 i nytt arenabygg

Vi kjører i gang en liten klubbkveld for litt sommerutstyr i det nye arenabygget på Skullerud idrettsanlegg. Oslo Sportslager som er hovedsponsor for langrennsgruppa på utstyr kommer med gode tilbud på både rulleski og joggesko.

Denne dagen kan dere få spesialpriser på joggesko og rulleski av Oslo Sportslager, vår hovedsamarbeidspartner på sportsutstyr, se eget vedlegg.

VIKTIG: Har du rulleski som trenger litt service, ta de med så får dere hjelp på stedet av Oslo Sportslager og IDT.

Rustadtøy selges også denne kvelden.

Det settes også pris på at alle tar av seg utesko før dere går inn i arenabygget da det er så møkkete (støvete) utenfor. Vi har ingen til å vaske der «daglig» enda så da sparer dere noen av oss for mye jobb, på forhånd takk!